צרו קשרtel whatsapp
Polygraph

יפוי כח מתמשך

מי יטפל בך כאשר לא תוכל כבר לדאוג לעצמך?

ייפוי כוח מתמשך הוא פרוצדורה משפטית שמטרתה לאפשר לכל אדם בגיר וכשיר לבחור מי יהיו האנשים שיטפלו בענייניו כאשר יחדל להיות כשיר (ראוי לציין, כי יפוי כח רגיל בטל לפי דין כאשר אדם מאבד את כשירותו). באמצעות יפוי כח מתמשך ניתן לקבוע  כבר היום כי האנשים שאתה סומך עליהם ינהלו את עניינך ויקבלו את ההחלטות עבורך. בעבר הלא רחוק (עד סוף שנת 2016) האפשרות היחידה למינוי אדם כשיר לטיפול באדם לא כשיר הייתה על דרך של מינוי אפוטרופוס ע"י בית המשפט, דבר שנעשה לאחר שהאדם איבד את כשירותו וכבר לא יכול היה להביע את דעתו בדבר זהות האדם הנכון לטפל בענייניו. ולפיכך, בית המשפט נאלץ לעסוק בהערכות מי האדם המתאים וכמובן שההליך המשפטי הוא מורכב הרבה יותר. מוסד יפוי הכח המתמשך הוא מהפכה של ממש בתחום זה ומעתה ניתן להחליט מראש בפרוצדורה פשוטה ומהירה מי ידאג לך בערוב ימיך.

עריכת ייפוי כוח מתמשך והפקדתו במשרד המשפטים היא חובה לכל אדם המעוניין בשלוות נפש ואיכות חיים בזקנתו (או במקרים בהם יהפוך לסיעודי מסיבה אחרת) ולא יוכל לקבל החלטות ולנהל את ענייניו.

עורכי הדין של משרדנו הינם מוסמכים בעריכת יפוי כח מתמשך, היו מהראשונים בארץ לרכוש את ההסמכה המיוחדת לה מחויב עורך דין על-מנת להיות בעל הרשאה לעריכתו והם בעלי ניסיון עשיר בתחום.

צרו איתנו קשר

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

בשליחת הפרטים הנני מאשר קבלת מידע לדוא"ל ו/או לטלפון